Bybeltekste oor die houding van samekoms

 

Quotes from God’s Word.

“Ons moenie van die samekomste van die gemeente af wegbly soos party se gewoonte is nie, maar mekaar eerder aanmoedig om daarheen te gaan, en dit des te meer namate julle die oordeelsdag sien nader kom.” (Hebreers 10:25 AF83)

“want waar twee of drie in my Naam saam is, daar is Ek by hulle. »” (Mattheüs 18:20 AF83)

“Hulle het hulle heelhartig toegelê op die leer van die apostels en die onderlinge verbondenheid, die gemeenskaplike maaltyd en die gebede.” (Handelinge 2:42 AF83)

“Hy laat aan hulpeloses reg geskied en Hy leer hulle sy pad.” (Psalms 25:9 AF83)

“Ja, al is die Here hoog verhewe, Hy gee om vir die nederige, maar Hy sien van ver af deur die hoogmoedige.” (Psalms 138:6 AF83)

“’n Regverdige kan my in liefde slaan en teregwys, maar van die goddeloses sal ek nie eens gasvryheid aanvaar nie, want my gebede is gedurig teen hulle boosheid gerig.” (Psalms 141:5 AF83)

“Ek bestraf en tug elkeen wat Ek liefhet. Laat dit dan vir julle erns wees en bekeer julle.” (Openbaring 3:19 AF83)

“Deur my voorbeeld het ek in elke opsig vir julle gewys dat ons hard moet werk sodat ons die armes kan help. Onthou die woorde van die Here Jesus. Hy het self gesê: Om te gee, maak ‘n mens gelukkiger as om te ontvang. »” (Handelinge 20:35 AF83)

“Wie hom oor ‘n arm mens ontferm, gee ‘n lening aan die Here, en Hy sal hom ten volle vergoed.” (Spreuke 19:17 AF83)

“Gee, en vir julle sal gegee word: ‘n goeie maat, ingestamp, geskud en propvol, sal hulle in julle hande gee. Met die maat waarmee julle meet, sal ook vir julle gemeet word. »” (Lukas 6:38 AF83)

“Laat elkeen sy eie doen en late ondersoek: as dit goed is, kan hy daarop trots wees sonder om dit met dié van ‘n ander te vergelyk.” (Galate 6:4 AF83)

+

Laisser un commentaire